Nowoczesna fizjoterapia

Rehabilitacja i Fizjoterapia:

Jeśli masz bóle stawów, kręgosłupa. doznałeś urazu, jesteś po zabiegu operacyjnym lub przygotowujesz się do niego i chcesz szybko wrócić do sprawności- pomoże Ci w tym nowoczesna fizjoterapia.

Prowadzisz siedzący tryb życia? Statyczna pozycja, brak ruchu stawów i kręgosłupa to przyczyna zwiększenia napięć mięśniowych, zniekształcenia krzywizn kręgosłupa (lordoza, kyfoza), osłabienia mięśni i więzadeł. Drobne z pozoru dolegliwości- nieleczone w porę, prowadzą do poważnych następstw zdrowotnych (dyskopatie, bóle pleców, bóle głowy, łokieć tenisisty, zespół cieśni nadgarstka, ostroga piętowa i in.). Zadbaj o siebie już teraz- pomoże ci w tym nowoczesna fizjoterapia.

Uprawiasz sport, przygotowujesz się do zawodów, chcesz szybko pozbyć się drobnych dolegliwości i zregenerować siły, uzyskać informacje jak bezpiecznie przeprowadzać treningi- pomoże Ci w tym nowoczesna fizjoterapia.

Twoje dziecko garbi się? Ma okrągłe plecy lub nieprawidłowo stawia stopy? Nowoczesna fizjoterapia może wyeliminować lub zahamować proces chorobowy w wieku rozwojowym.

Chcesz zadbać o swoich rodziców? A może jesteś seniorem? Chcesz poprawić stan zdrowia? Dłużej utrzymać sprawność i samodzielność? Pomoże Ci w tym nowoczesna fizjoterapia.

Spodziewasz się dziecka? A może już jesteś szczęśliwą mamą? Zadbaj o swoje zdrowie. W profilaktyce i terapii mięśni dna miednicy, zapobieganiu i leczeniu bólu kręgosłupa pomoże ci nowoczesna fizjoterapia. Nie zapominaj też o swojej skórze czy rozejściu kresy białej podczas ciąży lub po porodzie. A blizna po cięciu cesarskim? I w tych problemach pomoże ci nowoczesna fizjoterapia. Prowadzimy kompleksową terapię uroginekologiczną.

W naszej placówce oferujemy, badanie lekarza specjalisty rehabilitacji, fizjoterapeutyczną diagnostykę funkcjonalną, jasno określamy cel i plan działania (rehabilitacja, fizjoprofilaktyka).

Nasze atuty:

• Krótki czas oczekiwania na wizytę;
  • Konsultacja lekarza specjalisty;
  • Pełen zakres usług (fizykoterapia, kinezyterapia- leczenie ruchem, masaże);
  • Nowoczesny sprzęt, metody specjalne;
  • Wykwalifikowany personel – rehabilitanci i fizjoterapeuci;
  • Terapia 1 na 1 (1 fizjoterapeuta na 1 pacjenta).

Pamiętaj:

Gwarantem skuteczności fizjoterapii jest jej wczesne wdrożenie, kompleksowość, indywidualne podejście do pacjenta i profesjonalizm. Nasza wiedza-Twoje zdrowie.